Nová pravidla silničního provozu

Trocha humoru a lidové tvořivosti - nová pravidla silničního provozu.

1.    Objeví-li se na semaforu červená, musí na ni velkou rychlosti projet ještě 3 vozy, které mají v křižovatce absolutní přednost před těmi, kteří jedou už na zelenou.

2.    Dojede-li několik aut překážku či odstavené vozidlo, jako první začne předjíždět ten zadní.

3.    Při přejíždění z pruhu do pruhu je zakázáno používat směrová světla.

4.    Dva jízdní pruhy ve stejném směru byly zřízeny proto, aby mohly kamiony jezdit vedle sebe.

5.    Pro motocyklisty neplatí žádná omezeni rychlosti.

6.    Pro cyklisty a motocyklisty neplatí jízdní pruhy ani pravidla pro odbočování, jediným kritériem je to, kam se s odřenýma ušima vejde.

7.    Dodávka skládající naklad smí zastavit kdekoli, na jakkoli dlouhou dobu, čím vice jiných aut zablokuje, tím lepe.

8.    Ve městě je přísné zakázáno jezdit mene než 50 km/h, mimo město pod 100 km/h, na dálnici pod 130 km/h.

9.    Pravidlo 8. smím porušit pouze mimo obec na rovné silnici se zákazem předjíždění, v takovém případě musím jet 55 km/h a mít na hlavě klobouk.

10.  Pokud automobil na dálnici předjíždí v levém pruhu rychlosti 145 km/h kolonu kamionu v pruhu pravém, nejbližší řidič následujícího automobilu musí zrychlit, přilepit se 30 cm za něj, blikat, troubit a křičet neslušné nadávky.

11.  Nemohu-li předjet automobil vlevo, jsem povinen předjet ho vpravo a nesmím při tom blikat.

12.  Na ulici v obci parkuji zásadně tak, aby pro jízdu ostatních nezbylo dostatečné místo a v takovém rozestupu od sousedního stojícího automobilu, aby se mezi nás jine auto už nevešlo. Čím vice při parkovaní ztížím výhled do křižovatky, tím lepe.

13.  Dáváni přednosti v jízdě (neohroženi účastníka s. p. známé z dřívějších pravidel) chápeme tak, že tomu, komu dáváme přednost v jízdě naznačíme, ze zpomalíme a pak na poslední chvíli před něj vjedeme, abychom pečovali o jeho bdělost a rychle reakce.

14.  Pokud předjíždíme v protisměru a jede proti nám automobil, výstražnými světly mu dáme najevo, aby se klidil do přikopu.

15.  Cyklisté jsou povinni jet nejméně 3 vedle sebe.

16.  Cyklista smí odbočovat doleva pouze těsně před kapotou automobilu nic netušícího řidiče.

17.  Řidic dražšího vozu musí za každou cenu předjet rodiče vozu levnějšího.

18.  Řidic levnějšího vozu si to nesmí nechat líbit, i kdyby se mu ta jeho popelnice měla na miste rozsypat.

19.  Pokud řidič před námi jede podle starých pravidel, jsme povinni mu sprostě nadávat.

20.  Na křižovatce neodbočuji doleva za pote, co dám přednost protijedoucím vozidlům, nýbrž předtím.

21.  Předjíždí se zásadně pres plnou, pres dvě nebo pres zebru.

22.  Jezdce na kolech je třeba vytlačit ze silnice.

23.  Jezdce s LPG je třeba vytlačit ze silnice.

24.  Když vidím cyklistu bez světel, sejmu ho.

25.  Kdyz vidím cyklistu se světlem, sejmu ho a ukradnu mu světlo.

26.  Nejlepší masáž mozku je čelním nárazem do protijedoucí Tatry.

27.  Když se tvoří kolona, tak zásadně předjížděj a snaž se vecpat do volného místa. Řidiči ostatních vozidel totiž schválně drží místo pro takové talenty a ne proto, aby měli bezpečný odstup.

28.  Mlhová světla jsou proto mlhová, aby se s nimi svítilo pořád.

29.  Korektor potkávacích světel je v aute proto, aby se nepoužíval – zejména u naložených kombíků.

30.  Pokud mam malé autíčko a chci zaparkovat, najdu 2 volna místa vedle sebe a zaparkuji uprostřed.

Autor: lid

Zdroj: www.kachna.cz

Staňte se partnery magazínu Kulatý svět, přidejte se k autorům. Kontaktujte naši redakci.

redakce
Články uveřejňované v magazínu Kulatý svět pocházejí ze dvou zdrojů: Články vlastní, redakční, autorské, které píší redaktoři nebo naši partneři pro magazín Kulatý svět. Texty jsou duševním vlastnictvím každého autora, proto je volně publikují kdekoliv dle jejich uvážení. Tyto články jsou označeny tagem Originální článek. Tvůrci článků mohou mít uvedenou svoji charakteristiku v odkazu Autoři. Články převzaté z webových stránek, sociálních sítí apod. Vždy uvádíme autora a zdroj textu.
avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Emil Pupiš Recent comment authors
  Odebírat  
Upozornit na
Emil Pupiš
Host
Emil Pupiš

Definice zákazu zastavení (citace z internetu, včetně gramatických chyb) – je to platné, nebo je to „kachna“?
Zákaz zastavení je přesně definován ve vyhlášce o silničním provozu, která je stanovena Ministerstvem dopravy České republiky. Na základě příkazu značky zákaz zastavení by měl uvést řidič automobil do klidu na dobu, která j nezbytně nutná k tomu, aby neprodleně nastoupily anebo vystoupily přepravované osoby. To samé platí i o naložení a vyložení konkrétního nákladu, která automobil převáží. Na zákazu zastavení se tedy podle nejnovějšího výkladu pravidel silničního provozu zastavit může, nicméně jen na dobu nezbytně nutnou.